Соціальна реабілітація в Липовецькій лікарні
Соціальна реабілітація – кондуктивна педагогіка-лікування педагогічним методом реабілітації дітей з порушенням рухів та розвитку, направлений на гармонічний розвиток фізичних і розумових здібностей дітей;
Монтессорі – терапія – метод, в основі якого є стимулювання дитини до саморозвитку в спеціально-підготовленому середовищі відповідно психологічним потребам дитини, де педагог допомагає дитині організувати його діяльність в цьому ж середовищі. Гаслом педагогічної системи Монтессорі є звернення дитини до дорослого : “Допоможи мені зробити це самому.” – тобто стати самостійним і незалежним від дорослих. Це ї є основна мета методики. На сучасному етапі методика використовується як для навчання та виховання дітей з нормальним розвитком так і для дітей з різною патологією. У системі реабілітації дітей з органічним ураженням нервової системи застосування методики має терапевтичне спрямування – це оригінальні прийоми для розвитку органів чуття та рухів, які важливі для реабілітації – відновлення втрачених функцій у хворих дітей та їх пізнавальний розвиток ;
сенсорна інтеграція -метод який сприяє покращенню емоційного стану , зниженню неспокою і агресивності, зняттю нервового збудження і тривожності, нормалізації сну, активізації мозкової діяльності та сенсорних відчуттів.
Заннят проходить в спеціально облаштованій кімнаті, в напівтемряві під заспокійливу музику і приглушене освітлення.